Наші звіти


  "Від ідеї до реалізації". Стаття розміщена у газеті "Відкритий урок" № 30-31 від 03.10.13.

Ідея формування творчо розвинутої, компетентної, здатної до самореалізації особистості є провідною в роботі нашої гімназії. Навчальний план і логіка його будування відображає основні завдвння мети нашого закладу. Програма розвитку гімназії – це комплексний проект, який включає багато локальних та довгострокових колективних проектів. Кожний з них розвиває загальну тематику діяльності гімназії. Тому в своїй роботі ми обираємо ті конкурси і проекти, які відповідають нашій меті. Миколаївська гімназія №3 приймала участь і була переможцем різноманітних конкурсів, в тому числі і економічної тематики. Так учні нашої гімназії були переможцями Всеукраїнського конкурсу «Новітній інтелект України»  - конкурсу наукових проектів з економічної тематики. Ми стали ініціаторами створення районної школи  менеджерів «Букварь для Рокфелерів» і відкрили клуб «Успішна людина», який мобілізував навколо себе ініциативну і творчу молодь Корабельного району. В 2013-2014 навчальному році гімназія прийняла участь в Міжнародному польско-українському проекті «Шкільна Академія Підприємництва». Цей проект є освітньою співпрацею Польщі і України. До проекту було залучено 24 області України, в цьому році і Миколаївська.
          Польські партнери поставили собі за мету: Підтримка суспільно-економічного сталого розвитку країн, що розвиваються, у виконанні заходів, котрі мають на меті підвищення рівня освіти і професійної кваліфікації суспільства через запровадження елементів підприємницької освіти в школі.
      Саме з цією метою було вирішено в навчальних закладах України створити шкільні клуби підприємництва. Шкільний клуб європейської дружби – це форма співпраці вчителів і учнів, яка охоплює різноманітні сфери і спрямована на поглиблення їх знань про Європу, європейську інтеграцію країн, історію, географію, культуру, мистецтво, науку. Європейські клуби поширюють дану інформацію серед установ і організацій, а також членів клубу, учнів шкіл, знайомих, мешканців міста чи регіону. В клубах молодь вчиться активності, толерантності, шани і зацікавленості до інших народів. Отримана інформація, набуті знання та досвід допоможуть не лише у навчанні, але й при виборі майбутньої професії.
       Ініціативність та підприємливість означає здатність особи втілювати ідеї у життя. Вони  охоплюють творчість, інноваційність, здатність йти на ризик, а також вміння планувати заходи та здійснювати їх для досягнення поставлених цілей. Вони становлять підтримку для індивідуальних осіб не тільки в їхньому щоденному приватному та суспільному житті, а також на роботі, допомагаючи їм усвідомлювати контекст їхньої праці і здатність використовувати шанси; вони є підставою для більш конкретних знань, вмінь та навичок, потрібних тим, хто займається або бере участь у громадській чи торговій діяльності. Вони повинні охоплювати усвідомлення етичних цінностей і пропагувати добре керівництво.

       Основними компонентами проекту є створення Шкільних клубів підприємництва, метою якого є підготовка учнів до активності на ринку праці та активного підприємницького ставлення. Іншою складовою проекту є Інтернет платформа проекту – створення власного блогу або сайту, який відображає діяльність клубу, координування та мониторинг проекту. Головна мета конкурсу, яку ми визначили для себе - розвиток в учнів та вчителів культури підприємництва та необхідних компетентностей для досягнення успіху в бізнесі або професійній кар’єрі; обмін досвідом у запровадженні в шкільній практиці заходів, пов’язаних із розвитком професійної активності та підприємливості. Педагогічна рада гімназії прийняла рішення про створення Клубу. Керівник проекту – Печаткіна О.В.
      З 1 вересня розпочалася активна робота над реалізаціїю проекту. Як ідею замінити на реальність, а мрію - на щоденну практику? Потрібні лише бажання і команда учнів, які разом хочуть реалізувати ідеї, покращити свої досягнення в школі та розвивати в собі цінні навички здобувати знання і роботу.
Ідея відкриття Шкільного клубу підприємництва гімназистам сподобалась сподобалась. Від ідеї до реалізації шлях буває важким, тому потрібно  чим скоріше „заразити” інших своєю ініціативою. Ми почали  розмовляти на тему заснування клубу і керівники проекту дуже швидко «заразили» учнів ідеєю. Адже всі суспільні ініціативи мають подібний початок; хтось має ідею - ділиться з іншими,  заохочує їх, щоб вони могли переконати інших і т.д. Група, яка розпочинає якусь діяльність, називається  ініціативною группою і така група була створена. До неї увійшли учні 10-11 класів. Було створено сайт клубу, де відображалася вся інформація: загальні відомості про проект, статут клубу, план роботи, цікава інформація, основний перебіг подій, були оголошені перші конкурси на створення назви клубу, його логотипу, рекламного слогану. Перші урочисті збори відбулися 10 вересня.
      На першому засіданні гімназисти були ознайомлені з умовами проекту и завданнями конкурсу. Було складено план роботи на місяць, розподілені обов’язки, згідно бажанням і уподобанням учнів, обрано керівні посади. Учні самі запропонували план роботи і визначили мету участі у роботі клубу особисто для себе. Оскільки одним із завдань конкурсу є  залучення до проблем Евросоюзу молоді Украіни під гаслом «Будуємо Европу разом!», на першому засіданні виступили учні з відповідними повідомленнями, адже саме інформація є основою для діяльності.
     Протягом вересня робота продовжилася. Я, як керівник клубу розуміла, що багато членів клубу може мати свої ідеї щодо подальшої діяльності клубу. І Дійсно учні запропонували багато ідей: організацію свят в гімназії, проведення Дня підприємця, проекти, що стосуються громади. Гімназисти у нас – діти ініціативні, тому вже на першому засіданні самостійно запропонували очолити окремий напрямок діяльності. Моє завдання, як вчителя-координатора, разом з учнем  розробити міні-проект по конкретному напрямку діяльності клубу і спільно його реалізувати. І в цому, на мою думку, і полягая спвпраця: учень – пропонує, вчитель – допомагає реалізувати ідею.
        Ми вже працюємо! І це цікаво! Ця праця захоплює! Моє завдання, як керівника – оселити в дітях оптимізм, допомогти зорієнтуватися в житті, обрати професію. Завтра мої учні зроблять крок в доросле життя. Чи будуть вони готові до цієї самостійності і відповідальності за своє майбутнє? Тому вже согодні на сасіданні клубу, перших заняттях і мною запропонованих тренінгах вони вчаться бути відповідальними за своє майбутнє, готуються до самореалізації та успіху. І якщо підлітки сформують вміння знаходити варіанти рішень, оцінювати і обирати кращу альтернативу, ставити індивідуальні цілі та простежувати власний прогрес, то, будучи студентами, вони впевненіше, ніж однолітки, будуть йти до своєї мети з вірою у власну самостійність та позитивним образом самого себе.
        Окрім зустрічів і занять діти працюють над створенням і наповненням цікавою інформацією сайту Клубу. Вміння створювати власний інтелектуальний продукт і вміння захистити цей продукт – важлива компетентність сучасної людини. Саме цоьму вчаться учні, працюючи над сайтом в Інтернет-просторі. І сьогодня це є дуже важливим: вміти безпечно і впевнено орієнтуватися в Інтернеті. Наші діти вже давно там – в цьому «загадковому просторі». А завдання дорослих – навчити дітей безпечному користуванню Іетернетом.
      Мною, як керівником проекту, проводиться постійна робота в напрямку безпечного користування Інтернетом. На перший погляд – все просто, діти вважають себе розумнішими за дорослих, вміють набагато більше, ніж вміємо ми, дорослі. Але вже на першому занятті виявилося, що знання їх є зверхніми. І якщо із загальними ризиками учні знайомі, дітям бракує знань, коли мова йде про ризики в окремих областях. Наприклад: що є фізична небезпека Інтернету, як її уникнути (Кількість підлітків, на яких чинили тиск, ображали або змусили яких залишити домівки унаслідок контактів, встановлених через Інтернет, поки що незначна, проте, якщо це і далі відбуватиметься, результати можуть бути трагічними.) Діти повинні знати як захистити себе і свою родину від финансової небезпеки, яку приховує Інтернет; як не допустити особистого переслідування і як це буває, і що потрібно робити, до кого звертатися в разі загрози переслідування. Також я раджу дітям розділити відповідальність за безпеку із своїми батьками, буквально навчити батьків і передати їм знання про безпечне користування Інтернетом. На блозі Клубу розміщена необхідна інформація про основні правила безпеки для підлітків у мережі Інтернет.
     Одним із завдань роботи Клубу є формування компетентності випускника, який може створювати свій власний інтелектуальний продукт і захищати цей продукт. Тому на різноманітних заняттях і тренінгах йде розмова про правила публікації власного інтелектуального продукту, захисті інтелектуальної власності. Крім цього виявилося, що діти, які давно користуються електронною поштою не завжди вміють її надійно захистити. І моє завдання донести до них знання про те, як тримати свою персональну інформацію конфіденційною.
     Шкільний клуб підприємництва працює, вже зроблено багато, але ще більше роботи попереду. Ми плануємо роботу в різних напрямках.

Діяльність в гімназії полягає у:
Ø підготовці альбомів і виставок на європейську тематику;
Ø організації конкурсів з відомостями про Європу і Євросоюз;
Ø святкуванні Дня Європи і Днів окремих європейських країн;
Ø організація виставок, презентацій , вечорів європейської поезії ;
Ø проведення наукових конференцій і дебатів;
Ø підготовка європейської полички у шкільній бібліотеці, а також підготовка тематичних альбомів із зібраною інформацією;
Ø проведенні членами європейського клубу лекцій для учнів гімназії;
Ø проведенні заходів в межах учнівського самоврядування – наданні учням можливості самостійно проводити різноманітні заходи, як в школі так і поза нею, а саме лекції з європейської тематики, презентації клубу і розповідь про його досягнення гостям клубу.

 Позашкільна діяльність полягає у:
Ø пошуку груп підтримки в місцевому середовищі, державних установах та інших організаціях, пошук партнерів і спонсорів серед влади, організацій і місцевих бізнесових кіл;
Ø співпраці з засобами масової інформації;
Ø участі в презентаціях на європейські теми, лекції на теми Євросоюзу для учнів інших шкіл;
Ø зв’язку з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організації поїздок, зустрічей та спільних вечорів);
Ø проведенні конкурсів і олімпіад на європейську тематику.

   Ми презентували Клуб гімназистам і вже на першому урочистому засіданні запропонували учням висловити власну думку щщодо цілей, які ставлять учні, мотивуючи свою участь у роботі цього клубу. Діти висловили такі думки: ім це потрібно щоб отримати цікаві корисні знання, отримати можливість нових знайомст, збільшити коло друзів-однодумців, завдяки роботі в Клубі оцінити свої перспективи на майбутнє. Гімназистам це потрібно для власного розвитку і самореалізації, деякі учні таким чином втілюють свої мрії і бажання громадської роботи
     Ми плануємо залучити до роботи батьків. Наприклад, оголошено конкурс «Мої батьки – мій перший партнер і радник». Діти творюють галерею успішних бізнесменів, які є серед їх батьків. Ми запросимо цих батьків на зустріч с гімназистами, нехай вони з перших уст розкажуть дітям про цікавий і загадковий світ бізнесу. Для чого це батькам? А їм цікаво те, що цікаво їх дітям, є можливість продемонструвати власну значимість, показати результати своєї праці, наполегливісті, целеспрямованості. Давно відомо, що діти вчаться на прикладі свого найближчого оточення. І, дійсно, батьки – їх перші партнери і радники в будь-яких питаннях.

    Всі заняття, тренінги, конкурси та їх результати, вся цікава інформація знаходиться на сайті клубу  uspihxxi.blogspot.com Мизапрошуємо до співпраці всіх бажаючих, сподіваємось, що інформація буде цікавою і корисною для вас.
                                                                                                          Печаткіна О.В. 
 



                         Звіт про проведену роботу в ШКП «Успіх»

                                            (01.09.13 – 28.11.13.)

 

№пп
              Назва заходу
За планом роботи
Відмітка про виконання
1.
Урочисті збори першого засідання клубу. Ознайомлення учнів з цілями і завданнями проекту.
10 вересня
виконано
2.
Сумісний захід вчителя економіки Печаткіної и психолога гімназії Склярук О.В. «Цей загадковий і невідомий бізнес-простір»
10 вересня
виконано
3.
Створення блогу, який є інтернет-платформою проекту.
До 1 вересня
виконано
4.
Конкурс «Емблема клубу»
вересень
виконано
5.
Літературний конкурс економічних есе: «Моя ідея для досягнення успіху», «Мої батьки – мій перший партнер і радник»
вересень
виконано
6.
Конкурс «Економічна казка». Конкурс для знавців економічної теорії
вересень
виконано
7.
Відповідно до результатів конкурсу «Мої батьки – мій перший партнер і радник», запрошуємо до співпраці батьків. В залежності від фаху батьків запрошуємо їх до мікрогруп на тематичні заняття: «Батьки – приклад для мене в досягненні успіху».
жовтень
виконано
8.
Загальні збори клубу. Захід психолога і вчителя економіки. Оголошення конкурсу бізнес-проектів: «Мій власний план для досягнення успіху». Запрошуємо успішних людей гімназії на «Цікаві зустрічі»
жовтень
виконано
9.
Організація в шкільній бібліотеці книжкової виставки на тему «Будуємо Європу разом!»
Заняття на тему: «Досвід яких країн Європейського економічного співтовариства повинна використовувати Україна?»
жовтень
виконано
10.
Захід психолога: «Риси підприємницької особи»
жовтень
виконано
11.
Ділова гра «Ринок» - захід вчителя економіки
жовтень
виконано
12.
Оголошення літературного конкурсу «Економіка плюс англійська» сумісно з вчителем англійської мови Мазно Т.М. Конкурс есе англійською мовою
жовтень
Конкурс продовжено на листопад
13.
Конкурс малюнків для молодших гімназистів проводять члени клубу-старшокласники з метою охоплення більшої аудиторії. Конкурс: «Економіка очима дитини»
жовтень
Конкурс продовжено на листопад
14.
Загальні збори клубу. Проведення захисту бізнес-проектів «Мій власний план для досягнення успіху».
жовтень
Змінена тематика і форма проведення
15.
Школа для Рокфелера. Захід вчителя економіки. Ділова гра «Я створив власне підприємство».
листопад
виконано
16.
«Міжособистісна взаємодія в групі» - психологічний тренінг Склярук О.В.
листопад
виконано
17.
Конкурс на краще економічне запитання (для знавців економічної теорії)
листопад
виконано
18.
Підсумки роботі у блозі. Заняття на тему «Безпечний інтернет» - круглий стіл.
листопад
виконано
19.
Виступ на Миколаївському обласному телебаченні «ШКП в Миколаївській гімназії №3»
листопад
виконано

  
31 жовтня. Психологічний тренінг Склярук О.В.

«Як навчитись працювати в команді»

Групова робота, спрямована на  підвищення ефективності досягнення поставлених цілей у команді.
Мета:
*Покращити співпрацю в команді ШКП, розвиваючи здібності взаємодії та ефективного досягнення мети на підґрунті рольових ігор.

*Виконати вправи на розвиток уваги та пам’яті.

*Навчитись цінувати і розподіляти час.

*Познайомитись з досвідом Роберта Кіосакі (перегляд відеоматеріалів про життя Р.Кіосакі). Обговорення матеріалів.

Як досягти успіху? Поради від Роберта Кіосакі
Роберт Кіосакі на власному прикладі довів, що досягти успіху може абсолютно будь-яка людина. Автор багатьох бестселерів ("Багатй папа, бідний папа", "Квадранти грошового потоку" і ін.) ділиться з Вами своїми Порадами.
Порада 1. Привчайте себе відкладати 10% від Доходу на доброчинність.
Порада 2. Самий могутній і цінний актив, що у нас є, — це розум. Якщо він добре натренований, то здатний швидко створювати справжнє багатство. Ніколи не зневажайте можливістю вчитися та підвищувати свою фінансову грамотність.
Порада 3. Навички керування, які необхідні для успіху:
·         Керування грошовим потоком.
·         Керування системами (у тому числі собою і своїм часом у родині).
·         Керування людьми.

Порада 4. Обміркуйте той факт, що більшість людей, при можливості вкладати гроші, як правило відразу ж починають робити інвестиції, замість того, щоб спершу вкласти свої гроші в набуття знань про інвестування.
Порада 5. У наші дні гроші робляться на інформації. А це означає, що вам потрібні багаті друзі та кваліфіковані консультанти, щоб знати про наступний бум на ринку і скористатися ним раніше за інших.
Порада 6. Найважливіші спеціальні навички — це уміння продавати і знання прийомів маркетингу. Якщо ви вмієте продавати, то це означає, що ви вмієте спілкуватися з людьми, незалежно від того, хто вони -  клієнт, начальник, підлеглий, чоловік чи дитина. Це основне уміння, необхідне для успіху. Мистецтво комунікації — розмови, переговори, листи — дуже важливо. Я постійно вдосконалюю ці уміння, відвідуючи семінари та тренінги, купуючи книги і касети з лекціями.
Порада 7. Кожна людина, яка чогось сама досягла в житті, починала з малого — з ідеї, котра потім перетворювалася в щось більше. Якщо ви хочете мати більше грошей, змініть свій спосіб мислення і почніть діяти.
Порада 8. В міру збільшення припливу грошей ви зможете купувати певні предмети розкоші. Представники середнього класу купують великі будинки, діаманти, хутра, яхти, тому, що хочуть жити або виглядати не гірше, ніж інші. Це їм вдається, але вони влазять у борги. Багаті перш за все створюють міцний стовпчик активів і лише потім купують предмети розкоші. 
Порада 9. В бізнесі зустрічається два типи людей – Фахівці та Інвестори. Фахівці - продають свій досвід, свої знання за гроші, Інвестори - створюють активи. Опановуйте вміння розрізняти активи і пасиви, обов’язково практикуйте створення активів.
Порада 10. Для того, щоб досягти успіху, необхідно перш за все добре навчитися як замість простих витрат своїх доходів на різні потрібні та непотрібні речі, розвивати уміння створювати активи і збільшувати як портфельний, так і пасивний доход.
Порада 11. Якщо на певну угоду у вас і в інших гравців не досить засобів здійснити її особисто, то щоб купити цю угоду самостійно, ви можете запропонувати скооперуватися і придбати цю угоду вдвох, втрьох або вчотирьох.
Порада 12. Використовуйте все для свого підйому, навчання і росту. Абсолютно все. Не має значення, що ви робите, не має значення, наскільки дурним, нудним або шкідливим вам це здається, - завжди знайдеться урок, який можна з цього взяти. Не має значення, що з вами трапиться, - завжди є щось, яким би воно не було безчесними, несправедливим та неправильним, що ви можете взяти з даної ситуації і використовувати для свого просування.
Порада 13. Мету потрібно записати на папері, тому що це перша стадія матеріалізації нашої мети. Якщо Ви змогли її висловити на папері, змогли її сформулювати, то це означає, що Ви точно знаєте, чого хочете. А якщо знаєш, чого саме бажаєш, - то саме цього можна і досягти.
Порада 14. Займаючись улюбленою справою, ви виконуєте своє призначення. А улюбленою є та справа, до якої у вас є бажання. Звідси можна зробити висновок, що найбільше ваше бажання – це і є найважливіша справа у вашому житті на Землі.
Порада 15. Природі все рівно, заради чого ви стаєте кращими: заради любові до Бога, заради кар'єри, заради любові до людей, заради благополуччя своєї родини. Це всі ланки одного ланцюга. В усіх релігіях БОГ – це досконала істота. І якщо людина стає досконалішою заради кар'єри, грошей, родини і т.д., то вона (і це цілком природно), також наближається до Бога. Природа завжди вітає кожного, хто вирішив змінити себе на краще, і допомагає йому.
Порада 16. Планування - це керування часом. А час, як відомо, - єдиний фактор, який неможливо накопичувати, купувати та обмінювати. Час можна лише витрачати: або витрачати розумно й ефективно, або нерозумно і неефективно. Успішні люди, очевидно, роблять перше.
На завершення практичний психолог розповіла бізнес – притчу

О старом башмачнике

Однажды старый башмачник обнаружил, что если вечером перед сном он вырежет из кожи заготовки для обуви и разложит их на столе, то утром на столе будут стоять башмаки. Пока он спал, кто-то выполнял за него часть работы. И это случалось только тогда, когда мастер вечером подготавливал выкройки из кожи для завтрашнего дня. Ему стало очень любопытно, как же происходит, что к утру у него уже есть несколько пар готовой обуви. И однажды ночью он, как обычно, разложил заготовки на столе и спрятался. И когда часы пробили полночь, откуда ни возьмись, на столе появились маленькие человечки – гномы, которые быстро сшили из подготовленных кусочков новые туфли. На следующее утро пришел подмастерье и удивился, когда же мастер успел сделать столько отличных башмаков. И тогда мастер сказал ему: «Все дело в заготовках. Сделай их сегодня, и завтра дела твои пойдут успешнее».
Пожалуйста, подождитеПожалуйста, подождите                                                      --------------------------------------

Назва заходу: Загальні збори Шкільного клубу підприємництва «Успіх» Миколаївської гімназії №3 09.10.13 р. "Цікаві зустрічі".

Мета заходу:

 1. Підвести підсумки роботи за вересень 2013 р.

 2. Нагородити переможців конкурсів, які були проведені протягом місяця, а саме: «Ємблема клубу», «Літературний конкурс економічних есе», «Конкурс знавців економічної теорії (Економічна казка)».

 3. Визначити і висловити подяку найактивнішим членам клубу, найактивнішим блогерам, які працювали над створенням і наповненням сайту клубу.

 4. Провести «Цікаві зустрічі» - зустріч з представниками бізнесу, науки, культури і спорту.

 5. Провести психологічний тренінг «Мій шлях до успіху».

Матеріали: фото- і відеоапаратура, необхідні засоби для проведення психологічного тренінгу (заздалегідь підготовлені аркуші ватману, на якому зображені умовні «галявини успіху», маркери, фломастери, кольоровий папір різної форми.
                                               Хід заняття

1.     Виступ керівника клубу Печаткіної О.В. Ознайомлення всіх присутніх з метою заходу, планом і регламентом роботи на загальних зборах. Підведення підсумків роботи за місяць. Нагородженння переможців конкурсів.

2.     Виступи гостей клубу, які були запрошені на збори. Тема виступів: «Мій шлях до успіху», «Батьки – перший приклад успішності». На загальні збори були запрошені люди, які можуть вважатися успішними, життєвий шлях яких може стати взірцем для гімназистів. Болдирєв Віктор Леонидович – батько Болдирєвої Аліни, учениці 11 класу гімназіі, успішний підприємець, засновник и керівник туристичного агенства «Саквояж», відомого в м. Миколаєві. Римбалович Любов Василівна, тренер викладач Центру бойових мистецтв і фізичного розвитку «Ніке-до», яка разом з чоловіком очолює цей центр. Римбалович Олександра і Настя – випускниці гімназіі. Валецька Оксана Валеріівна – кандидат юридичних наук, доцент кафедри «Історії і теорії держави і права» Чорноморського державного університету ім. Петра Могили.

3.     Учасники загальних зборів були ознайомлені з успішними випускниками гімназії, які за короткий час досягли визначних успіхів в професії. Жирнов Павло, випускник гімназії 2002 року – кандидат географічних наук, працює в Науковому центрі ГІС-технологій, науково-дослідницькому інституті проектування міст. Марія Коваль – випускниця гімназії 2004 року – магістр Венеціанського університету Ка-Фоскарі, сьогодні навчається в докторантурі м. Осло (Норвегія), працює над докторською дисертацією. Мазур Олексій  - випускник гімназії 2004 року – старший лейтенант, старший інспектор секції інформаційних технологій Миколієвського управління внутрішніх справ, має нагороди.

4.     Психологічний тренінг «Мій шлях до успіху» провела практичний психолог гімназії Склярук О.В. Одночасно це була рефлексія дітей. Головна мета – визначити і сформулювати, які успіхи мають діти вже сьогодні, яких успіхів вони досягли протягом місяця, займаючись у клубі, яку мету вони ставлять для себе в ближчому майбутньому.

5.     На зборах були присутні наші партнери, які допомагали провести збори: практичний психолог Лабораторії практичної психології і соціальної роботи МОІППО – Пінюгіна Катерина Олександрівна; студенти Миколаївського національного  університету ім. В.О.  Сухомлинського - IV курсу   Присенко А., Капасева У., студенти ІІІ курсу Андреєва І., Нікіфорова В.; практичний психолог Миколаївського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, координатор секції «Психологія»  МАН – Ритенко О.В.

 

Оцінка ефектів нашого заходу: 1. Захід було проведено згідно затвердженного плану роботи Клубу. 2. Захід проведено згідно сценарію, основні цілі і завдання виконано. 3. Захід можно охарактеризувати, як конструктивний, креативний, навчально-пізнавальний, виховний. 4. Оцінка заходу із сторони учасників викладена у звітах-виступах членів клубу пад час проведення психологічного тренінгу.

                                               -------------------------------


 Підготувала і провела заняття вичитель економіки  Печаткіна О.В.   20.09.13.

Назва заходу: «Знайомство з підприємництвом»

Мета заходу: ознайомити учнів із головними принципами, за якими діє підприємство.

Основні поняття: продуктивність праці, раціональний виробник, економічна ефективність виробництва і його оцінка, рентабельність, закон спадної проуктивності факторів виробництва.

Форма проведення: ділова гра, яка дає учням можливість побачити, які чинники впливають на продуктивність праці; простежити закон спадної продуктивності факторів виробництва; відчути відповілальність за свою власну справу, вчитися працювати в команді.

Матеріали: кольоровий папір, фломастери, ножиці, ватман.
 

                                               Хід заняття

1.     Організаційний момент.

2.     Актуалізація опорних знань учнів (робота з еономічними термінами, які учні раніше засвоїли).

3.     Мотивація. Обговорення проблемного питання: «Коли і чому потрібно припинити збільшення обсягів виробництва успішно працюючого підприємства?»

4.     Ознайомлення учнів з метою і завданнями гри.

5.     Ділова гра «Виробництво піци». Учні виробляють піцу (умовно на листочках зазначеної форми і розміру малюють різні геометричні фігури, які позначають інгрідієнти піци). Спочатку працює один учень, потім два, потім три і т.д. Гра припиняється, коли продуктивність праці стає відємною величиною. Результати віддачі факторів виробництва записує вчитель на дошці. Протягом гри спостерігачі можуть давати поради и коментувати побачене. Вчитель пояснює складні моменти (постійний фактор, змінний фактор, залучення додаткового фактора Праця, при незмінних факторах Капітал і Земля знижує віддачу факторів виробництва). Таким чином діти спостерігають і знайомлються з дією закону спадної продуктивності факторів виробництва, спостерігають дію самого поняття продуктивність праці і чинники, які на неї впливають. На дошці вчитель висвітлює у цифрах отриманий під час гри результат. Складаємо таблицю. Розраховуємо прибутковість фірми і визначаємо обсяг виробництва, при якому фірма отримує найбільший прибуток.

Рефлексія: учні відповідають на проблемне питання і висловлюють власну думку за запитаннями. Що нового ви дізналися на занятті? Що найбільше сподобалося і справило враження? Які практичні навички ви отримали особисто для себе на занятті?


                                                           --------------------------------------
 
ШКП Миколаївської гімназії №3
23.09.13.
Підготувала та провела заняття
практичний психолог – О.В.Склярук
Тема заняття.Успіх в житті сучасної молоді. «Ябуду успішним вже сьогодні та назавжди!»
Мета нашого психологічного заняття :дати визначення психології успіху,з’ясувати від яких чинників залежить успіх людини, скласти характеристику успішної особистості, пригадати успішних людей Миколаївської гімназії№3, міста Миколаєва, України, Світу.
Ключові слова, поняття до заняття:Поняття успіху.Складові психології успіху: Віра в себе. Тяжіння хорошого,тобто «Успішні люди притягують до себе успішних. Щасливі люди притягують до себе щасливих».Боротьба з невдачами.Позитивнийсвітогляд.
Хід заняття
Вступне слово психолога
Ми живемо в прекрасний час - час великих можливостей. Все більше число людей домагається більших успіхів. І з кожним роком ця ситуація поліпшується..
Зараз з'являється все більше і більше інформації про те, як досягти успіху в бізнесі,особистому житті і так далі. Ця інформація,це розуміння,ці ідеї, як вода,розтікаються в усі куточки і досягають кожної людини, який готовий їх прийняти і використовувати.Але найголовнішою проблемою для абсолютної кількості людей, бажаючих стати успішними,є проблема почати діяти, почати робити щось прямо зараз після того,як вони прочитали або вивчили навчальний матеріал. Але неможливо стати успішним відразу за один місяць і навіть рік.Успіх -це поступальний рух вперед, розвиток і саморозвиток, досягнення поставлених цілей, постановка нових вершині так далі.Зростання веде до ще більшого зростання.
Почавши змінюватися,вдосконалюючись крок за кроком,
можназмінити,що завгодно.

Виступ психологів – практикантів.
1
Розповіли про співпрацю МНУ ім. В.О.Сухомлинського та Миколаївської гімназії№3, студентство проявило інтерес до участі в ШКП.
2
Обговорення та з’ясовування відповіді на проблемне питання «В чому ж роль психолога в роботі ШКП?».
3
Виконуємо вправу на складання «Алгоритму досягнення своєї мети».
4
Складали та підбирали характерні ознаки успішної особистості.
5
Учні презентували, розповідали про успішних людей м.Миколаєва.
6
Учні презентували свої роботи «Мій перший успіх»
7
Учні презентували свої роботи «Успіх моїх батьків»
8
Пригадали кращих учнів гімназії.
9
Пригадали людей, яким були присвоєно звання Людина року
10
Пригадали наших партнерів щодо організації навчальних, пізнавальних екскурсій,позаурочних заходів, зустрічей з успішними професіоналами.
11
Успіх людини залежить від вміння творчо та креативно мислити.
12
Обговорення результатів психологічних досліджень.Учні отримують рекомендації психолога щодо врахування індивідуальних особливостей при виборі майбутньої професії, ВНЗ.
13
Підведення підсумків заняття висловленнями,роздумами про психологію як науку.
Висновок
Сьогодні,у порівнянні з іншими історичними епохами, все більше людей прагнуть до успіху. І все більше людей її досягають.Напевно, ніколи ще не існувало стількиможливостей для перетворення мрії в реальність,як в наші дні. Переважна кількість успішних людей починали з нуля, пробували кілька разів, поки добилися успіху. Але для цього вони щось робили. Вчилися на своїх помилках,вивчали досвід інших людей і врешті-решт досягали успіху.
«Не помиляється тільки той, хто нічого не робить».Якщо ви хочете стати успішніше - збільште кількість помилок, збільште кількість ваших практичних дій. Занадто часто людині властиво нетерпіння і бажання змінити все у своєму житті за один день,як у казці. Але чого б не хотів добитися людина - мрія змінити все і відразу так і залишається мрією, марною надією на покращення.
Якщо ви до цих пір не стали успішним, значить,в першу чергу вам треба змінити себе.Придбати ті знання і навички, які допоможуть вам дійти до мети.

                                                   ---------------------------------------------



Назва заходу: «Загадковий і невідомий бізнес-простір». 10.09.2013 р.
 
Наші цілі: 1. Ознайомити учнів із метою і завданнями конкурсу Шкільних клубів підприємництва. 2. «Будуємо Європу разом» - пояснити, прокоментувати мету, яку ставили перед Шкільними клубами організатори проекту. 3. Ознайомити учнів з поняттям бізнес-простір, зацікавити, продемонструвати проблеми і завдання, які очікують майбутніх підприємців. 4. Розподіл доручень, визначення відповідальних особ, прийняття статуту Клубу, плану роботи на місяць.
 
До кого ми скеровуємо заходи? Учасники першого засідання Шкільного клубу підприємництва, гімназисти, учні 10-11 класів.
 
Завдання
        Термін реалізації
Відповідальні особи
 
 
1. Підготувати презентацію «Новини Євросоюзу»
 
 
10 вересня
Шамшуріна Марія
 
2. Підготувати тренінг «Загадковий бізнес-простір»
 
 
10 вересня
Печаткіна О.В.
Склярук О.В.
 
3. Інформаційне забезпечення
 
 
9 вересня
Виступ на шкільній лінійці заступника директора Коваль І.І.
 
4. Технічне забезпечення
 
 
10 вересня
Тарасова Катерина
Нагірняк Єлизавета
Наші ресурси
Чим ми розпоряджаємося?
 
 Що ще ми повинні зробити?
1. Мультімедійний комплекс
2. Відео- і фотокамера
3. Матеріали для оформлення звіту (кольоровий папір, фломастери, кульки, ватман)
 
 
 
 
  1. Інформаційні повідомлення про створення блогу
  2. Розподіл доручень і визначення термінів виконання
  3. Наповнення рубрік блогу
  4. Організація і проведення оголошених у блозі конкурсів
  5. Провести анкетування учасників заходу
Як ми фінансуватимемо захід?
Планові доходи: розмір і джерела
 
 
Планові витрати: розмір і вид
 
 
 
Всі необхідні матеріали надані гімназією
Оцінка ефектів нашого заходу: 1. Захід було проведено згідно затвердженного плану роботи Клубу. 2. Захід проведено згідно сценарію, основні цілі і завдання виконано.
3. Захід можно охарактеризувати, як конструктивний, креативний, навчально-пізнавальний, виховний. 4. Оцінка заходу із сторони учасників викладена в анкетах. 
 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий